wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Studio » Interfejsy Audio/Midi » Interfejs UA APOLLO 8 DUO
Interfejs UA APOLLO 8 DUOInterfejs UA APOLLO 8 DUO
Interfejs UA APOLLO 8 DUO
Interfejs UA APOLLO 8 DUO

Interfejs UA APOLLO 8 DUO

Dostępność: Na zamówienie

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Numer katalogowy: APOLLO 8 DUO

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja 2 lata

Cena: 8 399,00 zł

Raty

Chwilowo niedostępny

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Interfejs Audio Thunderbolt [18 IN/ 24 OUT] 24-bity/192kHz, 2 procesory DSP UAD-2, emulacje analogowych klasyków w czasie rzeczywistym, 8 wejść analogowych [4 preampy UA], 10 wyjść analogowych, 2 wyjścia słuchawkowe, cyfrowe I/O [ADAT, S/PDIF]
 
Dane ogólne
  • Częstotliwość próbkowania do 192 kHz przy 24 bitach
  • 18 x 24 działających jednocześnie kanałów wejściowych/wyjściowych:
    – Osiem kanałów przetwarzania analogowo–cyfrowego przez wejścia mikrofonowe, liniowe lub wysokoimpedancyjne,
    – 14 kanałów przetwarzania cyfrowo–analogowego przez 8 wyjść liniowych mono,
  • Stereofoniczne wyjścia monitorowe (możliwość przełączenia na ustalone wyjścia liniowe),
  • Dwa stereofoniczne wyjścia słuchawkowe,
  • 10 kanałów z cyfrowymi wejściami/wyjściami przez:
    – Osiem kanałów ADAT Optical Lightpipe I/O z S/MUX dla wysokich częstotliwości próbkowania,
    – Dwa kanały koncentrycznego S/PDIF I/O z konwersją częstotliwości próbkowania,
  • Dwa porty Thunderbolt umożliwiające połączenie z innymi urządzeniami Thunderbolt,
  • Możliwość łączenia do 4 interfejsów Apollo i do 6 urządzeń UAD przez Thunderbolt (Mac),
  • Cztery wysokiej jakości, bardzo transparentne, sterowane cyfrowo analogowe przedwzmacniacze mikrofonowe,
  • Technologia Unison™ zapewniająca głęboką integrację preampów UAD i odpowiednich wtyczek,
  • Regulacja wszystkich parametrów preampu z poziomu przedniego panelu i oprogramowania,
  • Włączany filtr górnoprzepustowy, zasilanie phantom 48V, pad, odwrócenie polaryzacji i łączenie stereo,
  • Wyjścia do monitorowe stereo (niezależne od ośmiu wyjść liniowych),
  • Sterowane cyfrowo analogowe wyjścia monitorowe zachowują najwyższą wierność dźwięku,
  • Kontrola poziomów i wyciszania na przednim panelu,
  • Dwa stereofoniczne wyjścia słuchawkowe z niezależnymi szynami miksera,
  • Niezależna regulacja poziomu wyjść słuchawkowych na przednim panelu,
  • Mierniki poziomu sygnału pre–fader dla monitorowanych szyn,
  • Możliwość ustawienia wyjść S/PDIF w taki sposób, aby dublowały wyjścia monitorowe,
  • Dwa naprzemienne wyjścia monitorowe wybierane z poziomu przedniego panelu lub oprogramowania Console,
  • Programowalny przycisk na przednim panelu do obsługi funkcji związanych z monitorowaniem: alternatywne głośniki, dim i mono,
  • Pokładowy UAD–2,
  • Modele DUO i QUAD wyposażone są w dwa lub cztery procesory SHARC®,
  • Przetwarzanie w czasie rzeczywistym UAD na wszystkich analogowych i cyfrowych wejściach,
  • Te same funkcje, jak w przypadku innych urządzeń UAD–2 przy korzystaniu z programu DAW,
  • Może być łączony z innymi urządzeniami UAD–2 dla zwiększenia wydajności DSP przy miksowaniu,
  • Zawiera pakiet wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus”,
  • Pełna kolekcja wtyczek UAD dostępna jest w sklepie internetowym UA,
  • Łatwa aktualizacja firmware’u,
  • Format rack 1U,
  • Rok gwarancji obejmującej części i robociznę.
Oprogramowanie

Aplikacja Console:

  • Interfejs przypominający konfigurację analogową do nagrywania i monitorowania w czasie rzeczywistym,
  • Umożliwia przetwarzanie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem wtyczek UAD,
  • Zdalne sterowania funkcjami Apollo 8p
    Wirtualne wejścia/wyjścia do routingu ścieżek DAW przez Console.

Wtyczka Console Recall:

  • Zapisuje konfigurację Console wewnątrz sesji DAW do łatwego jej przywołania,
  • Wygodny dostęp do funkcji związanych z monitorowaniem przez wtyczkę w DAW,
  • Formaty wtyczek VST, RTAS i AAX 64 i Audio Units.

Aplikacja UAD Meter & Control Panel:

  • Konfiguruje ustawienia globalne UAD i monitoruje wykorzystanie systemu.
Wymagania systemowe

Systemy Thunderbolt
UAD Powered Plug–Ins wersja 8

  • Komputer Apple Mac z wolnym złączem Thunderbolt lub Thunderbolt 2,
  • Mac OS X 10.8.5 Mountain Lion, 10.9.x Mavericks, lub 10.10.x Yosemite,
  • 4 GB wolnego miejsca na dysku,
  • Podłączenie do internetu w celu pobierania oprogramowania i autoryzacji wtyczek UAD,
  • Zgodny z programami DAW – hostami wtyczek w formacie VST, Audio Units, RTAS lub AAX 64,
  • Kabel Thunderbolt (sprzedawany osobno).
System

Uwaga: Cała specyfikacja zawiera typowe parametry, o ile nie wskazano inaczej, przetestowane w następujących warunkach: Wewnętrzna częstotliwość próbkowania – 48 kHz, głębia bitowa – 24 bity, pasmo pomiarowe – 20 kHz, wyjście symetryczne.

  • Zestaw wejść/wyjść,
  • Wejścia mikrofonowe – 4,
  • Wysokoimpedancyjne (Hi–Z) wejścia instrumentalne – 2,
  • Analogowe wejścia linowe – 8,
  • Analogowe wyjścia liniowe – 8 (łącznie z wyjściami monitorowymi – 10),
  • Analogowe wyjścia monitorowe – 2 (jedna para stereo),
  • Wyjścia słuchawkowe stereo – 2,
  • ADAT – do ośmiu kanałów przez podwójne porty I/O z S/MUX,
  • S/PDIF – Jedno wejście stereo, jedno wyjście stereo,
  • Thunderbolt 2 – 2 porty (zgodne z Thunderbolt 1),
  • Word Clock – 1 wejście, 1 wyjście,
  • Przetwarzanie analogowo–cyfrowe i cyfrowo–analogowe,
  • Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz,
  • Głębia bitowa – 24–bity,
  • Jednoczesne przetwarzanie analogowo-cyfrowe 8 kanałów,
  • Jednoczesne przetwarzanie cyfrowo-analogowe 14 kanałów,
  • Latencja sygnału analogowego (w obie strony) – 1,1 milisekundy przy częstotliwości próbkowania 96 kHz,
  • Latencja sygnału analogowego (w obie strony) przy czterech wtyczkach UAD–2 w szeregu przez aplikację Console – 1,1 milisekundy przy częstotliwości próbkowania 96 kHz,
  • Wejścia/wyjścia analogowe,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0,1 dB,
  • Wejścia mikrofonowe: 1-4,
  • Typ złącza: żeńskie XLR, plus na pinie 2 (Combo XLR/TRS),
  • Zasilanie Phantom: +48V (włączane osobno dla każdego wejścia mikrofonowego),
  • Zakres dynamiki: 120 dB (A – ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu: 120 dB (A – ważone),
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
  • Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): 73 dB (kabel 10”),
  • Domyślna impedancja wejściowa: 5,4 kiloomów (zmieniana przez wtyczki Unison),
  • Zakres wzmocnienia: +10 dB do +65 dB,
  • Tłumik 20 dB (włączany osobno dla każdego wejścia),
  • Maksymalny poziom wejściowy: +25 dBu (minimalny poziom wzmocnienia, włączony tłumik),
  • Wejścia wysokoimpedancyjne (Hi–Z): 1–2,
  • Typ złącza: żeńskie TS 1/4″, niesymetryczne,
  • Zakres dynamiki: 118 dB (A – ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu: 118 dB (A – ważone),
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum: – 101,5 dBFS
  • Impedancja wejściowa: 1 Megaom (zmieniana przez wtyczki Unison),
  • Zakres wzmocnienia: +10 dB do +65 dB,
  • Maksymalny poziom wejściowy: +12 dBu,
  • Wejścia liniowe: 1 – 4,
  • Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne (Combo XLR/TRS),
  • Zakres dynamiki: 120 dB (A – ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu: 120 dB (A – ważone),
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
  • Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): 60 dB (kabel 10”),
  • Impedancja wejściowa: 10 kiloomów,
  • Zakres wzmocnienia: od +10 dB do +65 dB (Line Input Gain = ON),
  • Poziom referencyjny +4 dBu (Line Input Gain = BYPASS),
  • Maksymalny poziom wejściowy: + 20,2 dBu,
  • Wejścia liniowe: 5 – 8,
  • Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne (Combo XLR/TRS),
  • Zakres dynamiki: 120 dB (A – ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu: 120 dB (A – ważone),
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
  • Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): 60 dB (kabel 10”),
  • Impedancja wejściowa: 10 kiloomów,
  • Wzmocnienie (wybierane dla każdego wejścia osobno) +4 dBu lub – 10 dBV,
  • Maksymalny poziom wejściowy (przy ustawieniu +4 dBu) +20,2 dBu,
  • Maksymalny poziom wejściowy (przy ustawieniu –10 dBV) + 6,2 dBV (sygnał niesymetryczny),
  • Wyjścia liniowe: 1 – 8,
  • Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne,
  • Zakres dynamiki: 121 dB (A – ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu: 121 dB (A – ważone),
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
  • Poziom równowagi stereo: ±0,05 dB,
  • Impedancja wyjściowa: 100 omów,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: + 20,2 dBu,
  • Wyjścia monitorowe lewe i prawe,
  • Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne,
  • Zakres dynamiki: 121 dB (A – ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu: 121 dB (A – ważone),
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 110 dBFS,
  • Poziom równowagi stereo: ±0,01 dB,
  • Impedancja wyjściowa: 100 omów,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: + 20,2 dBu,
  • Wyjścia słuchawkowe stereo: 1 – 2,
  • Typ złącza: żeńskie TRS 1/4″, symetryczne,
  • Zakres dynamiki: 118 dB (A – ważone),
  • Stosunek sygnału do szumu: 118 dB (A – ważone),
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 101 dBFS,
  • Maksymalna moc wyjściowa: 160 mW przy obciążeniu 300 omów,
  • Wejścia/wyjścia cyfrowe,
  • S/PDIF,
  • Typ złącza: żeńskie RCA,
  • Format IEC958,
  • Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz,
  • ADAT,
  • Typ złącza (dzielone z ADAT) optyczne TOSLINK JIS F05,
  • Format ADAT Digital Lightpipe z S/MUX,
  • Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz,
  • Przypisanie kanałów przy 44,1 kHz, 48 kHz Port 1 = Kanały 1–8, Port 2 = 1 – 8 (zdublowane),
  • Przypisanie kanałów przy 88,2 kHz, 96 kHz Port 1 = Kanały 1–4, Port 2 = Kanały 5 – 8,
  • Przypisanie kanałów przy 176,4 kHz, 192 kHz Port 1 = Kanały 1–2, Port 2 = Kanały 3 – 4,
  • Word Clock,
  • Typ złącza: BNC,
  • Zakres blokady ±0,5% każdej obsługiwanej częstotliwości próbkowania,
  • Terminacja wejściowa Word Clock: 75 omów, przełączana,
  • Źródła synchronizacji,
  • Wewnętrzne, Word Clock, S/PDIF, ADAT,
  • Parametry elektryczne,
  • Zewnętrzny zasilacz AC – DC,
  • Typ złącza wejściowego AC: męskie IEC,
  • Wymagania dla prądu przemiennego (AC): 100V – 240V, 50 – 60 Hz,
  • Typ złącza dla DC: męskie, blokowane 4–pinowe XLR (Neutrik P/N NC4MDM3–H),
  • Wymagania dla prądu stałego: 12 VDC, ±5%,
  • Maksymalny pobór mocy: 50 watów.
Parametry mechaniczne
  • Szerokość: 28,3 cm,
  • Wysokość = 4,5 cm ( 1U),
  • Głębokość, tylko obudowa: 30,8 cm,
  • Głębokość, łącznie z pokrętłami i wypukłościami złączy: 34,3 cm,
  • Wymiary kartonu: (Szer. x Gł. x Wys.): 61 cm x 43,2 cm x 20,3 cm,
  • Waga wraz z opakowaniem (pudełko i akcesoria): 8,16 kg,
  • Waga (samo urządzenie): 4,13 kg.
Zawartość opakowania
  • Interfejs audio Apollo 8,
  • Zasilacz zewnętrzny,
  • Kabel zasilający AC (IEC),
  • Zestaw 4 śrub do montażu w racku.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu