wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Zasady wysyłki
Dodatkowe opcje przeglądania
Kontakt
  • Sklep Muzyczny TENOR
    ul. Dworcowa 4/48 (Pasaż)
    39-300 MIELEC
    tel. 17 788 50 11
    tel. kom. 602196 010
    NIP: 8170010651
  • E-mail:tenor@tenor.com.pl
  • Telefon17 788 50 11
    602 196 010
  • Godziny działania sklepucodziennie 10.00 - 18.00, w soboty 10.00 - 14.00
  • Przelewy24
  • Sandander Consumer
  • Credit Agricole Raty
  • BGŻ

Zasady wysyłki

Zasady wysyłki towaru

Towar dostarczany jest przez firmę kurierską K-EX, UPS lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.

1. KOSZTY TRANSPORTU.
Transport towarów odbywa się na koszt odbiorcy.
Przy zakupach jednorazowo o łącznej wartości przekraczającej 500 zł pokrywamy w całości koszty transportu na terenie całego kraju - tylko w przypadku przedpłaty na nasze konto oraz gdy ceny nie były negocjowane lub towar nie był sprowadzany na specjalne zamówienie.
Transport zakupionych towarów odbywa się wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub Poczty Polskiej przy małej wartości towaru.

A. Zasady transportu kurierem UPS.
Przesyłki w systemie standard doręczane są następnego dnia roboczego. W sytuacjach szczególnych przesyłka może zostać doręczona drugiego dnia roboczego.

Możliwe formy płatności:

przelew = płatność przelewem na nasze konto przed wysyłką towaru
pobranie = płatność gotówką przy odbiorze towaru

Koszt transportu towaru Firmą kurierską UPS o wadze do 30 kg:
wartość towarów do 500 zł brutto – przelew 20 zł, pobranie 30 zł
wartość towarów od 501 zł brutto – przelew 0 zł, pobranie 20 zł

W przypadku wagi towaru większej niż 30 kg wycena kosztów transportu indywidualnie.

B. Zasady transportu Poczta Polską.
Pocztą Polską wysyłamy przesyłki o wadze do 2 kg i wartości do 200 zł brutto.

Możliwe formy płatności:

przelew = płatność przelewem na nasze konto przed wysyłką towaru
pobranie = płatność gotówką przy odbiorze towaru
Koszt transportu towaru Pocztą Polską o wadze do 2 kg i wartosci do 200 zł brutto:

zgodnie z Cennik Poczty Polskiej


2. ODBIÓR TOWARU.
UWAGA!!! Zalecamy rozpakowanie i sprawdzenie towaru w obecności kuriera, który dostarczył przesyłkę! W razie jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić z kurierem protokół szkody w dniu dostawy. Tylko w/w protokół może być podstawą do uwzględnienia reklamacji dotyczących uszkodzeń przesyłki w transporcie!
Przejdź do strony głównej
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Nasz hit
Promocje
Nasze nowości
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl